ابزار رایگان وبلاگ

<-RelatedPostTitle->
<-RandPostTitle->
Free xml sitemap generator یک نکته در مورد عضویت از طریق معرفی دیگران
کسب درآمد مطمئن از اینترنت
آموزش روش های مطمئن کسب درآمد از اینترنت

یک نکته در مورد عضویت از طریق معرفی دیگران

کلا درتمای سایت ها کلیکی اگر از طریق بنر یا لینک عضو سایت بشید به عنوان زیر مجموعه مستقیم شخصی که اون لینک یا بنر رو قرار داده شناخته می شید. این عمل هیچ مزیت یا ضرری برای شما نداره اما برای شخص لینک گذار یا به اصلاح ریفرر (referrer) این مزیت رو داره که معادل درصدی از فعالیت شما بهش می رسه. اگه این امر باعث ناراحتی یا هر چیز دیگری در شما میشه یا احساس می کنید عدالت رعایت نمیشه می تونید به طور مستقیم وارد سایت شده و ثبت نام کنید که باز هم برای شما امتیاز خاصی به حساب نمیاد.
ضمن اینکه در نئو باکسسایت های مشابه) شما نا خواسته به عنوان زیر مجموعه باقی اعضا نئوباکس قرار میگیرد (تحت عنوان زیر مجموعه کرایه ای یا رنتال ریفرال (rental referral)).

عبارت حمایت همه جانبه به این معنی که شما به صورت آنلان هر راهنمایی رو که بخوای از کسی که داری بهش سود میرسونی دریافت میکنی و این درحالی که در 99% موارد افراد ریفرر مستقیم خودشون رو نمیشناسن مثلا خود من اصلا یادم نمیاد از طریق کدوم بنده خدایی عضو نئوباکس یا آنباکس و ... شدم فقط میدونم که آدم های خوش شانسی بودن و بهشون حسودیم میشه کاش ماهم یه همچین زیر مجموعه هایی می داشتیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط sniper64
آخرین مطالب

پیج رنک

آرایش

طراحی سایت